rip

usch, idag ser jag riktigt hemsk ut.
varför syns det så tydligt på morronen på en om man gråter innan man somnar?
jag kan väl lika gärna berätta vad det är som hänt. det är farfar. som dog igår :'(
så igår gick jag runt och försökte vara lite glad iaf. ända tills jag skulle sova. men då kunde jag plötsligt inte vara ledsen. jag skrev ett sms som jag skickade iväg och när jag fick svar på det smset kom tårarna. och det avr inte lite tårar heller. det verkligen forsade ut tårar. sen så tog dom helt plötsligt slut. kan tårar göra det?
jag försökte sova men det gick inte. så den här natten har jag inte sovit så mkt heller. lyssnat på musik har jag iaf gjort. hela natten, även de få gångerna jag somnade till lite så lyssnade jag på musik.

så nu när jag vaknade för 7e gången (?) och bestämmde mig för att gå upp såg jag hemsk ut. tur att det är söndag och att mamma och oscar inte är hemma.

Kommentarer
Postat av: Linn

Stackare :'/ <3333

2008-11-23 @ 12:13:44
URL: http://swalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0