sitting here alone

sitter här nu ensam hemma och hostar. fast det blir nog skolan imorron ändå för det är tråkigt att bara vara hemma hela tiden :P
man kan inte se på nån film heller för de håller på att byta dörrar till alla lägenheter här så det låter en massa. störande -.- och om nån timme kommer de väl hit och ska byta min dörr oxå. får stänga in hampus på mitt rum, hoppas han inte blir sur x)
kom nyss på att jag kankse oxå ska stänga in mig på mitt rum när de kommer. usch jag kommer ju inte kunna göra nånting för det kommer låta så mkt. om de hade varit lite tysta skulle jag iaf kunna spela på keyboarden eller nåt men det är väl knappast troligt eftersom det låter dåhär mkt när de byter dörr hos grannarna, då kommer det ju låta ännu mer när de byter dörr här hos mig.

jag stör mig en massa å mig själv. igår när jag inte kunde somna kom jag på en massa bra textrader. skulle kanske kunna få ihop en låt av det, men smarta jag skrev ju inte ner ett ord. och nu är allt helt borta. fan. man kanske borde börja göra som håkan hellström och skriva in textrader i ett sms på mobilen som man sen aldrig skickar iväg?

nu är jag hungrig men tänkte vänta tills mamma kommer hem innan jag gör mat. fast jag kanske borde äta nu? äh, jag tar nog och gör det. mamma får äta själv sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0