sjuk

kunde knappt sova nåt i natt. när jag väl somnade så sov jag kanske en timme sen så vaknade jag av att jag hade ont i halsen och öronen (! :o ) och hostade gjorde jag oxå och det gjorde så ont att jag inte skulle bli förvånad om jag helt plötsligt hade börjat hosta blod.
sen när pappa skulle komma och väcka mig hade jag inte alls sovit länge och han hade hört mina hostningar så han frågade hur jag mådde (och jag försökte få fram hur det var men min röst var nästan helt borta.) pappa bestämmde iaf att jag skulle vara hemma så han ringde skolan och sen ringde han mamma oxå eftersom pappa ska iväg på en kurs nu i 2 veckor.

sen försökte jag somna om. tog minst en och en halv timme innan jag kunde somna igen för att jag hade så ont.
men den här gången kunde jag iaf sova länge. vaknade nån gång vid 12 och upptäckte att jag hade fått 13 sms. folk är visst inte vana vid att jag är sjuk ;)

har inte gjort så mkt idag, orkar inte göra nånting. har halvtittat på en film på tv som var hur dålig som helst. kommer inte ihåg vad den heter men se den inte ;)
nu sitter jag här vid datorn och jag har även släpat ut mitt täcke hit för jag fryser som fan. täckte hjälper inte så mkt :/ ska nog snart gå och lägga mig igen.

ska försöka ta mig till skolan imorron ändå för jag pallar inte komma efter. fast vi får se hur jag mår då. måste iaf vara frisk på torsdag för jag vill inte missa ridningen igen. var så länge sen jag red nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Naw stackare!

Krya på dig <3

2008-11-03 @ 18:01:09
URL: http://liiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0