With the lights out it's less dangerous

läsning
engelska
svenska
lunch
bild
matte

det avr dagens schema.

på engelskan börkade vi med nåt nytt stort arbete om 2 texter. drygt. jag vill inte. varför inte jobba på som vi brukar?

på svenskan spelade vi upp våra teatrar från boken möss och människor (eller heter den människor och möss? nej möss och änniskor är det nog). jag hade ju mest repliker av alla ;) haha en kort mening XD var rätt kul att se när alla andra spelade upp sina scener :D

pizza till lunch. går att äta iaf och det är ju possetivt :D

på bilden fortsatte vi måla den där bokhyllan. nu ha rjag bara väggen kvar sen är jag klar. fast det blir inge snyggt. och vad ska jag ha för färg på väggen? nåt förslag?

sen ahde vi matteprov. gick väl sådär. som vanligt. jag kan ju sakerna egentligen men jag gör ju nästan alltid en massa slarvfel. vet redan en sak jag nog har fel på. glömde att skriva en sak iaf, hoppas att det inte var så viktigt. hoppas det blir mvg för annars kanske jag sänker mitt betyg och det vill jag ju inte!
sen fick vi som läxa att göra de 10 första talen i nästa mattekapitel. eftersom det var ca 40 min tills min buss skulle gå satt jag i klassrummet och räknade de där talen. det tog kanske 20 min så det avr inte så farligt. när jag gick därifrån satt fortfarande nästan halva klassen kvar och gjorde sina prov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0