snart ridning :D :D :D :D :D

oscar tittar på tv så jag hinner ha datorn ett litet tag innan jag ska iväg till ridningen :D
skolan idag var helt okej. svenskaprov, gick inte alls bra. och sen på matten kom jag först inte ihåg nånting. men det började släppa sen i slutet av lektionen. frestan av skoldagen gick bra.

åkte via stan på väg hem för jag kom på att jag skulle komma hem snabbare då. iofs var det bara 20 min men vem vill vänta i storvreta i 40 min på en bussen?

ska när som helst gå ut i köket och leta efter nåt att äta och sen ska ajg byta om och åka till ridningen :D 3 veckor sen jag red nu. har saknat det massa! ska nog rida dubbelt idag eftersom jag missade en lektion. ska bli grymt kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0