snöstorm

snöoväder idag.
bussen avr ju såklart sen så jag kom sent till skolan. missade nästan hela läsningen, var bara med de 5 sista minutrarna.

sen so. vi avr i datasalen och skulle ta ut fakta. alla skrev ut en massa skit och skrivaren fick damp. så det ända jag fick ut var 2 små kartor. kul. jag ligger långt efter nu...
 
under SOn ropade de ut i högtalarna att vi inte fick lämna skolan pga vädret. och de sa att bussarna inte gick och att man kanske skulle få sluta tidigare.

sen matte. matte är så tråkigt!
de ropade ut i högtalarna att ingen buss skulle gå på ett tag. så ingen skulle få lämna skolan innan 15.

sen var det nån äcklig lunch.

sen kemi. helt okej, verkade som om ingen i klassen orkade tänka så då blir det segt arbetstempo coh man sitter mest och pratar.
de ropade ut i högtalarna att alla skulle sluta klockan ett. bussarna till olika ställen på landet (vattholma, skyttorp, ängeby osv.) skulle gå kvart över ett. upptåget och stadsbussarna skulle gå som vanligt fast med kraftiga förseningar. vi fick sluta kvart i ett :D
 
ja förseningar kan man ju säga. jag fick vänta en halvtimme på att en buss till stan skulle komma. bussen var fullproppad -.- . sen så i stan fick jag byta buss så jag kom hem. en sträcka som i vanliga fall tar 35 min tog idag 55 min bara för att bussen körde så långsamt.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Alltså hade det varit bättre om du hade bott i Skåne och haft studiedag? ;D

2008-11-24 @ 15:50:50
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0