star 2008

ni kanske vill veta hur det var igår?

efter lite problem (min buss 8 min sen vilket gjorde så vi missade bussen till österbybruk och så var det lite andra saker) blev vi skjutsade till österbybruk av saras morfar.

vi kom dit ca en halvtimme allt började och vi satt ungefär i mitten av rummet.

efter lite väntan så började allt. sofia sjöng som nummer 4. hon ägde allt och alla. båda gångerna hon sjöng. tyvärr så var juryn knäpp och sofia var inte med i topp 3. men för mig var du ändå bäst!

alla andra som sjöng var lite blandade. det avr en som sjöng falskt hela tiden båda låtarna. det var hemskt.
hon som vann sjöng bra båda gångerna fast jag gillar inte den första låten alls. hon som kom 2a var asbra första låten men inte alls lika bra i andra. den som kom 3a kommer jag inte ens ihåg vad hon sjöng vilket betyder att hon nog var rätt tråkig.
sofia var den ända som gjorde 2 asbra framträdanden!

jag tänkte ta bilder eller filma lite när sfia sjöng men när hon väl sjöng så glömde jag bort det. båda gångerna. haha vi får bara hoppas att filmerna hennes mamma filmade hamnar på youtube snart :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sofia rockade röööövvvv.

2008-11-02 @ 11:51:47
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Sofia

^^ <33 jag älskar er :D

2008-11-03 @ 17:02:07
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0