studiedag

de flesta som läser min blogg vet nog att jag har studiedag idag. det är skönt!
även pappa är ledig idag (och imorron) för han ahr varit och jobbat i 2 veckor i sträck typ.
jag och pappa åkte in till stan idag för att köpa vinterjacka till mig. jag hade redan bestämmt mig för vad för jcka jag ville ha. man måste göra sånt om man ska gå på stan med pappa för när han är med kan man inte stå en halvtimme och bara titta på jackorna utan det är bara in i affären, välja ut en jacka i rätt storlek, prova den, och sen gå till kassan och betala.
sen när vi hade köpt jackan kom vi på att vi borde äta nåt så vi gick till bilen coh la in min jacka och fixade längre parkeringstid. sen gick vi och åt kinamat :D det var buffé och jag som aldrig hade smakat sushi förr var ju tvungen att göra det. det var inge gott ;P
sen när vi hade ätit åkte vi till bauhaus för att pappa skulle köpa nån sak och så tvättade vi bilen på statoil och sen åkte vi till ica och sen hem. rätt kul dag ändå, länge sen jag gjorde nåt med pappa.

idag fyller mamma år förresten. grattis till henne! ikväll åker jag dit och då ska hon få sin present från mig och oscar.


Kommentarer
Postat av: Jack

skönt m studiedag ;D !!

Händer idag då ? ;)

2008-11-17 @ 16:52:51
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0