skola + dagens outfit


fredag idag då. vilket betyder först skola. det avr nog första dagen i hela mitt liv som jag hade leggings på mig i skolan :o
stressade sjukt mkt på morronen och sprang till bussen (som tur var var bussen några minuter sen). sen kom jag ju till skolan lite för sent så jag fick skynda mig till skåpet och hämta böckerna. sen på spanskan skakade jag fortfarande lite bara för att jag hade stressat så mkt XD.

såhär var dagens schema :

spanska
matte
(luciaträning)
idrott
svenska


på spanskan fick vi ett läxförhör som egentligen avr till tisdagen men då var nästan alla på luciaträning så det blev idag istället. det visste ju inte vi! och det var verkligen assvårt. :(

sem matte. jag fick veta vad jag fick på matteprovet igår. 40/40 alla rätt! :D jag behövde verkligen det här efter det förra matteprovet som var mitt sämsta någonsin.

istället för lång rast mellan matten och idrotten var jag på luciaträning. jag gick efter halv för att vara med på idrotten. jag tycker att våran musiklärare borde sänka nästan alla lucialåtarna för de flesta av dom är jättehöga!

på idrotten hade vi gymnastik. var väl helt okej, rätt slappt. jag klarade stå-sitta-ligga på rygg-sitta-stå på bom. ahahh det avr verkligen jättemånga som inte klarade av det utan bara ramlade ner brevid. jag kanske har lite balans ändå?

på svenskan skrev vi noveller. usch jag är verkligen inge bra på det. nu har jag börjat iaf men det blir inte alls bra. jag har ingen fantasi! kan inte nån bara säga till mig vad jag ska skiva om?
sen så gick jag 5 min tidigare från svenskan för att hinna med bussen. haha det var lite kul för läraren var inte inne i klassrummet när jag skulle gå (men jag hade pratat med henne lite innan) så jag började ta på mig jackan och skulle gå. och då ville ju såklart alla andra oxå gå. och peter stoppade mig vid dörren och sa att det avr 5 min kvar och att jag inte skulle gå. haha fast då ropade jag på mari anne och hon sa att jag fick gå coh att alla andra skulle vara kvar. ahhaha stackarna. men de skulle typ bara avsluta det de höll på med.

    (klicka på bilderna för att se större)
haha första bilden är extremt ful XD

mörkblå klänning/tunika/lång t-shirt (say whatever you want)
vitt skärp
svarta leggings
raggsockor
converse
stor, fet och mysig dunjacka

så när jag var inne hade jag alltså inga fickor. vart hade jag mobilen då kanke ni undrar? den låg i sockan XD hahahahah det måste sett ut som om mitt ben var svullet eller att jag fått en stor knöl där eller nåt XD


Kommentarer
Postat av: Slinky

Ja, jag tycker också att några av låtarna är för höga!Och Lars sjunger för mycket själv.

Jag hoppas att jag får vara Lucia!

2008-11-22 @ 12:58:17
URL: http://slinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0