utvecklingssamtal, ikea, gränby centrum

vart ska jag börja? jag kan väl börja berätta om utvecklingssamtalet och frammåt.

utvecklingssamtalet gick rätt bra känns som om det går bättre och bättre (mer avslappnat) varje gång jag har det. vi sa egentligen nget viktigt. förhoppningsvis var det här det sista utvecklingssamtalet för mig i grundskolan. skönt! 

sen efter utvecklingssamtalet kte jag och mamma till IKEA. vi kollade runt lite och åt mat i resturangen där.

sen när vi satt i bilen på väg därifrån kom mamma på att hon skulle skicka ett grattiskort till en som fyller år så då åkte vi till gränby centrum. när vi var där passade jag på att göra så att mamma köpte mössa och halsduk till mig :D jag kan ju inte ha svart halsduk till min svarta jacka så därför var jag tvungen att kpa en ny. så det blev en vit halsduk. och så köpte jag en matchande mössa till det. jag hittade även ett skärp på vero moda som mamma köpte till mig också.
sen när nästan allt stängde och vi gick därifrån kom jag på när vi kommit ut genom dörrarna att mamma hade sagt att vi behövde köpa lite mjölk. så vi gick in igen och handlade på coop forum i en halvtimme :P


när jag kom hem sen gjorde jag inte så mkt. duschade, kollade på tv och gjorde matterepetionsuppgifter (matteprov imorron). sen sov jag. det blev altså ingen mer dator efter utvecklingssamtalet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0