21/10

tisdag idag = skola

först läsning,

sen spanska. lite drygt nu att vi har fått våra böcker. men som vanligt var det ändå lite slappt.

sen musik. vi hade den där vikarien igen :D han som var med i idol ni vet. han är mkt bättre musiklärare än lars (min vanliga musiklärare asså). spelade "vill ha dig" och shit va svår den var :O typ 100 akord och snabba byten. haha hade tänkt försöka spela den när jag kom hem men gick inte alls. så bra minne har jag. såklart blev det lite idolsnack på musiken och så såg vi lite klipp på youtube. ett parlamentetklipp :O nån som fattade varför? haha sen var det roligt när vikarien skulle säga truls oxå. haha han sa typ truuuls.XD

sen engelska. vi skulle diskutera saker. det avr rätt kul :) sen så skulle vi läsa en lång dikt som gick i en rytm. så det blev lite som rapp. jag och lollo läste den tillsammans och höjde tempot hela tiden. haah det avr kul :)

äcklig lunch som vanligt -.- tur att det finns sallad. är typ bara det jag äter i skolan nu för tiden. minst två tredjedelar av talliken är sallad. själva maten är rätt så oätlig.

sen SO. vi fick börja se en film. krigsfilm men den var helt okej. mkt bättre än vanlig lektion. fast man lärde sig inte så mkt om själva historien genom att se filmen men sånt är ju bara tråkigt :p . imorron ska vi se fortsättningen på filmen :) yes, inget jobb på SOn imorron alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0