du måste vara blind för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är

japp, nu är det äntligen lov!
då tänker alla att "nu ska malin bara sitta inne hela lovet och sova länge. som vanligt" men nej, inte det här lovet!
redan tidigt imorron åker jag till säffle. eftersom det tar lång tid att åka dit så ska vi åka typ 7 på morronen så jag måste väl gå upp typ klockan 5? tidigt, men lätt värt det! det kommer bli så grymt kul!

liten planering över lovet:

lördag - tisdag : SÄFFLE! :D<3
onsdag : träffa ellie, anji och lovisa i sthlm :D<3
torsdag - fredag : (om det går) vara med sofia :D<3
lördag : var meningen att jag skulle till sthlm och träffa lovisa men nu kan inte hon.. men det kanske blir så att jag och sara (och nån mer? :)) åker till sthlm ändå. vi får se ;)
söndag : ?

som ni ser så är det bara på söndagen (och kanske fredagen) jag inte har nåt att göra (än iaf) så det blir ett fullproppat lov och jag kommer inte kunna vila ut mig alls. men det kommer bli ett grymt kul och sova kan jag göra i skolan sen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: jag får itne heller :/

men vart e klippen? kan du skicka dem?? <33

2008-10-24 @ 18:48:59
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0