I'm in Säffle :D POWER!

just nu är jag i säffle :D
efter en bilresa på mer än 5½ timme var vi äntligen framme.
vi har sett felicias teater. den var jättebra :D
haah innan det började satt vi bakom scenen och lärde oss nya värmlänska ord! och det verkade som om alla tyckte det var kull att lära oss värmlänska för efter ett tag var det rätt många som stod vid oss ;)
haha men nu vet jag var jolappelstamp och pocka är för nåt ;) haha status på det!
nyss tittade vi på felicias film från gatufesten. underbar film, har så många minnesluckor från arkkonserten då och nu kommer jag iaf ihåg lite mer saker :)

nu ska ajg se på nån teatervidoe. hörs imorron. puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

och mitt lilla samtal :D hahahahah med en viss person (a)

2008-10-26 @ 09:55:11
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0