jag HATAR regn

idag har det regnat nästan hela dagen. cyklade till skolan i spöregnet och mina byxor blev helt blöta på låren. kul. de var blöta halva dagen, varför torkar jeans så långsamt?

vi fick veta att vi skulle ha hkläraren istället för mari anne. eftersom mari anne är svenska och engelska lärare hoppades vi att skolan var dålig på att fixa vikarie eftersom vi hade både svenska och engelska på förmiddagen. vi hoppades alltså på att få håltimme fram till bilden som var efter lunch. men nej, det fick vi inte.

på engelskan fick vi sitta och arbeta själva och först var det kaos och ingen arbetade men sen kom gunilla och kollade till oss var 5e min så vi var tvugna att arbeta.

på svenskan hade vi lottie men vi visste inte vad vi skulle göra så vi fick välja vad vi ville. jag gjorde matteläxan. efter halva lektionen skulle lottie gå och ha lektion med en annan klass och vi satt kvar och arbetade ett tag och sen gick vi på lunch 10 min tidigare.

rätt äcklig och konstig mat men man fick varsin mockaruta (!!!!) och det fanns minibaugetter man fick ta hur många man ville av. (tyvärr fick man ju bara en mockaruta :( men jag, frida och lollo delade på gretas :)).

sen bild och jag var såndär som är tvungen att dela ut mapparna och sen även se till så att det avr rent och fint efter alla. jag var tvungen att börja rita en bokhylla. det var tråkigt så jag ritade bara själva bokhyllan och sen orkade jag inte rita in saker så jag pratade med folk istället :D sen var ju såklart vissa sega på att plocka undan (det avr sista gången man fick arbeta med kinaarbetet) så jag kom sent till NOlektionen.

på NOn hade vi litet förhör på läxan och repeterade det där med hur man ärver ögonfärgen.
sen matte. en massa jobb i boken, det avr tråk. fast vi hade vikarie (min matte/NOlärare har ju åkt till kina) och man fick lyssna på musik på lektionen för vikarien :D . sånt gillas!

sen fick vi sluta en halvtimme tidigare :D och regnet hade ett litet uppehåll när jag cyklade hem! :D

snart ska jag rida (i regnet). det blir kul! :D jag tror vi skulle rida trail idag. undrar om jag får gná igen. och varför fick jag inte rida naela förra gången? :O hällre naela än gná idag. men gná är bra hon med :)

Kommentarer
Postat av: kristin

vad är mockarutor? heheh (A)

2008-10-16 @ 16:16:51
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Blondinbello

Finns inte den långa versionen av When we were winning med i den? :D:D:D:D

2008-10-16 @ 19:34:47
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0