jag kanske borde skriva om skoldagen idag?

engelska först. våran lärare var på möte så vi hade en lärarkandidat som satt och kollade till oss. fast alla jobbade på tyst och ordentligt ändå för det är prov imorron.

sen idrott. vi skulle ha "rörelser till musik" hahahah det var kul och jag tror inte att jag skrattat så mkt på en idrottslektion. haha man tog ju såklart de fulaste rörelserna man kunde komma på för att alla andra skulle få göra dom sen XD

sen hk. jag ska jobba med truls nu. gick rätt bra idag men det är dåligt attt jobba med honom för han åker till thailand på lovet och kommer vara borta sen efter lovet så då har inte jag nån att jobba med :O kycklingwook gjorde vi idag iaf. gott :D fast det blev lite stressigt på slutet för jag råkade visst stänga av spisen innan ajg började wooka grönsakerna XD hahahah men det gick bra ändå :)

sen lunch men vem vill äa när man är mätt? vi halvsov lite på ett bord :P

på SOn såg vi klart på filmen. världens sämsta slut - huvudpersonen blev skjuten i huvudet.

rast. haha delers lillasyster och lanas lillasyster (de går i 5 an) vågade sig ända in i vårat klassrum. hahah de är helt sjuka i huvudet. haha en av dom ba"slå mig" och den andra tog i så mkt hon kunde och gav henne en örfil så hon ramlade ner på golvet. och sen reste hon sig upp och ba "en gång till" hahahah helt sjuka XD de gjorde en massa annat som vi skrattade åt oxå.

sen svenska. läste noveller 2 och disskuterade dom. rätt kul :) 

på NOn skrev vi en mening (tror att det vvar meningen att vi skulle skriva mer) och sen pratade vi en massa. haha men det avr kul, man lärde sig lite ändå men helt fel saker XD

fick sluta 15.15. 5 min tidigare än vanligt


nu ska jag snart äta. sen borde jag nog träna på engelskan men jag orkar inte. fast iofs vill jag inte sänka mtt betyg heller så jag får väll ta och träna lite ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0