jag kanske har lite extra energi ändå

pappa sa åt mig att leta upp mat i frysen innan han åkte. nyss (för en halvtimme sen) bestämmde jag mig för att det var dags att äta. det ända jag hittade var sån här fryst färdiglagad mat från felix. aja, jag slängde iaf in en av dom i micron. medans jag väntade på att maten skulle bli klar hoppade jag runt halva huset samtidigt som jag sjöng. jag kanske har lite överskottsenergi iaf. måste bara bli av med den på nåt sätt och att gå ut och springa är ju bara för tråkigt. jag har kommit fram till att jag måste ha nåt ställe där jag bara kan freaka ut ordentligt så kanske jag får lite träning samtidigt(?). fast jag kan ju inte göra det här hemma när resten av familjen är här. oscar skulle få damp på mig direkt... aja, jag får väl gå långt ut i skogen eller nåt X) eller så får jag göra som vanligt och bara sitta stilla och bli fetare och fetare ;)


Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Sv: Fan vad synd att du började gilla dom så sent. :/ Jag var helt kär i When we were winning när den släpptes som singel, sen brydde jag mig inte så mycket om BD men började lyssna på dom på riktigt år 2006.



Det beror på. Albumversionen är lite gladare, den akustiska är bara sorglig för när han spelade den var en sorglig stund. "If I could change one thing in life I'd make for us"-delen var nog det sorgligaste, gud jag började gråta då, trodde inte att jag skulle göra det. Och Henrik hade tårar i ögonen och allt :(

2008-10-15 @ 19:16:20
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: Blondinbello

sv: jag har inte hört No time for us 1989-2004 :(

2008-10-16 @ 08:21:54
URL: http://blondinbello.blogg.se/
Postat av: kristin

hahahaha, jag brukar oxå hoppa runt. fast tyvärr så får jag ibland för mig att göra det när det är folk i närheten... :/ XD

2008-10-16 @ 16:19:13
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0