:o

måste bara berätta en sak som hände idag. jag skulle upp på expiditionen för att fylla på mitt busskort (de jävlarna på min skola laddar bara kortet med 18 resor så jag måste upp dit och fylla på hela tiden!). men iaf, jag gick upp och för första gången var de där på expiditionen trevliga :O de brukar alltid vara sura ju! haha jag blev lite förvånad :P
 
saknar helgen en massa! <3
 
nu ska jag snart packa lite och sen åka till mammi <3 åh mys att få träffa hampus igen <3 min älskling <3 och bara för att jag saknar honom så kommer en liten bild på honom här (hampus är alltså min katt ;))
(och jag vet att det ser ut som om han har knäckt nacken eller nåt på den här bilden men bilden är mysig ändå. har mest bara fula hampusbilder på den här datorn eftersom det var länge sen han flyttade härifrån och förut var jag jättedålig på att ta kort ;P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0