onsdaaaag

onsdag idag. skola som vanligt. onsdagarna känns alltid väldigt långa eftersom jag har både idrott och hk på förmiddagen (hade alltid båda på eftermiddagen förra året) och så är det en av mina längsta dagar. slutar 15.20

först hade vi iaf engelska. lyssnade på lite texter och så hann jag göra en halv uppgift ;)

sen idrott. först svanskull som uppvärmning och sen basketfia fast med en massa sammarbetsuppgifter varje gång man flyttade ett steg. om man missade fick man springa runt ett varv med bollen. jag avr i samma lag som lollo, niklas och erik. haha vi var så dåliga på att träffa, alla missade sina fem första kast. vilket betyder att det blev väldigt mkt springande för våran del. sen när vi väl hade flyttat 4 steg så flyttade det gula bak oss 4 steg. störande -.-  . mitt lag kom sist (A). haha men det var kul och lite jobbigt :P

sen hk. jag och lollo gjorde godaste maten och blev asmätta. erik och kalle som satt brevid fick äta lite när vi inte orkade. haha erik tog all sås som var kvar så han fick äta jättemkt sås X)

sen lunch men eftersom vi avr mätta gick vi inte ens bort till matsalen.

sen var det SO. jag fick veta hur det gick på provet. bara 52 p . maxpoängen låg på 80 nånting X) hej jag är sämst på so? och jag som hade tänk försöka höja mig den här terminen...

sen halvklass svenska. vi satt mest baar och pratade och så fick vi fylla i ett papper på vad vi kunde och inte kunde. det är assvårt att hitta på saker som man är bra på. fast när det var meningen att man skulle kryssa för det man kunde och det man inte kunde kryssade jag för att jag kunde allt. man kan ju överdriva lite ;)

sen halvklass NO. hade vikarie för våran lärare åker till kina. lixom först är vi borta 2 veckor, sen åker hon till kina och vi hade bara en lektion med oss. haha :P fast på NO/matte har vi rätt tråkiga vikarier (inte som igår då vi hade en från idol som vikarie). fast våran vikarie vi har nu hade vi som lärarkandidat förra året och hon är rätt duktig. haha det blev såklart en massa frågor och prat under genomgången (hela lektionen var en ända genomgång).

sen slutade jag. cyklade hem och låg i soffan och tittade på tv lite mer än en timme. nyss stack oscar och pappa iväg och de kommer inte tillbaka förrän efter 8. skönt :D

Kommentarer
Postat av: Blondinbello

Sv: Verkligen. Visst, texterna är väldigt enkla (i dom tre första skovorna iaf) men man känner ändå igen sig och musiken är fantastisk. Och jag hde äran att se dom på way out west. Fy fan vilken bra spelning, bästa låtarna var nog Work, Whirlwind och No time for us.

2008-10-15 @ 17:47:27
URL: http://blondinbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0