packning och idol

om en halvtimme börjar idol. måste se! haha ajg känner att jag har börjat bli lite av en idolnörd nu. särskillt efter jag träffat flera i idol. alla var ju så snälla!

läste förresten nyss världens längsta blogginlägg på lars blogg på tv4.se. det tog minst en timme att läsa men det var vissa bra saker som stod där. om du har mkt tid över nån gång så kan du gå in och läsa det där långa blogginlägget (rätt lätt att hitta bara för att det är så långt).

i reklampausarna ska jag packa det sista (utom necessären som jag packar imorron innan jag åker).
sen när idol är slut går jag och lägger mig. vilket betyder att antagligen kommer nästa inlägg jag skriver vara från säffle! :D <3


förresten så ska alla säga grattis till sofia som gick vidare till finalen av star08. grattis sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0