prao dag 10

sista praodagen idag då ( :'( ). plockade upp en massa varor och gjorde uterundan. rätt skön dag idag oxå och jag kände mig rätt glad även fast det var lite tråkigt att det var sista praodagen och det är skola på måndag. jag sa åt mamma igår och i morse att hon skulle köpa en tårta och komma förbi med den och det gjorde hon. så jag bjöd alla på tårta. haha man måste ju vara lite snäll.
sen när jag skulle gå fick jag en påse med 3 liter cola, chips, dippsås (pulver + gräddfil) och godis. mums :D har redan ätit hälften av godiset :P
precis när jag gick sa danne att jag kunde ringa och bestämma datum om jag ville jobba nån gång så det borde betyda att jag kanske har ett sommarjobb om jag vill :D fast jag har redan en massa saker jag ska göra i sommar men vi får se hur det blir.
rolig prao har det iaf varit :D
tack danne, anna, camilla, matte, malin, per, sara, glenn, malin, veronica, elis och linda (det var alla va?) för en rolig prao! :D

Kommentarer
Postat av: Svarta Lovisa

Du och linnea är bästast <3



Nej, inte i måndags, men ridning är inte så jobbigt^^



Kom hit och gift dig med Puff, han och jag saknar dig älskling <3

2008-10-11 @ 13:30:21
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0