prao dag 4, ridning och prao dag 5

torsdag:

först prao. fick göra en massa saker. tvätta pumparna är INTE kul, bara så ni vet ;) när jag var klar med allt jobb och matte inte visste vad jag skulle göra hittade danne (som är chef och därför bestämmer han) på en ny sak jag skulle göra. och det var värsta onödiga saken egentligen men jag fick göra det ändå bara för att jag inte hade nåt annat att göra.


sen på kvällen var det ridning. red naela, älskar den hästen! började med dressyr och körde sen lite gångartsträning ute på ovalen i 2 grupper. det var kul! kunde nog inte haft nån bättre häst heller. sen är det kul för man märkte igår att vi började prata mkt mer med varandra och det är ju bra, tråkigt att vara helt tyst ju.


fredag:

prao idag. en massa nya leveranser så efter uterundan fick jag plocka upp en massa nya saker. stod i kylen nästan hela dagen. sen en gång på eftermiddan kom pappa och kollade lite när jag jobbade. haha det var inte kul och danne sa till pappa att han (pappa) borde ta kort på mig och då skulle han så klart göra det XD haha och jag ville inte men han gjorde det ändå.
danne trodde att jag hade jobb för hela dagen när han berättade att jag skulle plocka upp alla nya saker men nej, så var det inte. när dte var en timme och 10 min kvar hade jag inget att göra. så jag fick fylla på hyllorna med saker till bilen och sen fick jag gå när dte var helt klart. så jag fick iaf sluta 35 min tidigare idag :D

åkte hem till mamma nu och snart ska vi åka och fira min morbror som fyllde år för nån dag sen. tråk eftersom det betyder att jag kommer bli tvingad att sitta och spela tvspel med kusinerna hela kvällen -.-

Kommentarer
Postat av: kristin

vad var det han hittade på som du fick göra? :)

och du... SNÄLLLA, kan jag få se kortet? (A)

2008-10-05 @ 15:05:10
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

2008-10-05 @ 15:09:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0