prao dag 6 + stan med linnea + itunes fukar inte :o :@

har börjat min andra vecka på praoen nu. jobbade på som vanligt idag. en som ska praktisera där hade sin första dag på shell idag. skönt för då fick ajg hjälp med uterundan ;)
fick sluta en halvtimme tidigt idag :D

sen när jag stod och väntade på min buss smsade jag med linnea oh vi bestämmde att vi skulle ses ett tag. vi gick runt lite på stan, linnea köpte en halsduk och lite smycken. jag köpte en tjocktröja på H&M och så satt vi på burger king och åt glass och en störd tant pratade med oss och dreglade när hon pratade och sa att fiskburgaren var god och billig. bra att veta lixom, vi förstökte sticka så fort som möjligt från henne.

och nu får jag inte igång iTunes! och jag som skulle ladda över låtar till ipoden, åker till mamma snart så jag måste ju fixa det här nu! aah, damp. får väl försöka leva en vecka till utan broder daniel forever låtarna på ipoden.. tur att jag har cruel town och no time for us 1989-2004 inlagt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0