prao dag 7

idag var det masssor med nya varor som skulle upp på hyllorna eller in i kylen. haha de är så smarta på min prao så de hade råkat beställa samma saker två ggr. blev helt proppfullt på lagret och kylen ska vi inte ens prata om, man kan knappt gå in där nu för det står så mkt läsk på golvet.
åt även lunch jag tog med mig för första gången. haha när man är hos pappa blir det aldrig hemlagad matlåda utan då får man gå till max eller mcdonalds. hade som tur en bit paj med mig idag, har börjat tröttna på mcdonalds och max.
strax innan 2 kom även maja, becci och matilda förbi för att hälsa på mig. haha de skrattade åt mina kläder (haha det skulle jag oxå gjort). hörde it takes a fool på radion och fick sluta direkt efter det (halv 3. egentligen slutar jag 3). the ark är bäst, jag saknar dom. (haha nu kom jag in på helt fel spår här).

cyklade till och från praoen idag. haha hade tänkt cykla där bussen åker fast en liten genväg i början fast då hittade jag inte bussvägen alls när jag trodde att jag skulle göra det. och sen hittade jag den och helt plötsligt hade jag tappat bussvägen igen och cyklat en genväg till praoen :o . kom dit på 10 min så imorron blir det cykel igen. sen när jag skulle cykla hem hade jag tänkt ta samma väg som när jag cyklade dit men kom helt fel. tillslut kom jag in på den vägen där bussen åker fast på det stället jag inte skulle cykla XD haha svårt att förklara. kom helt plötsligt på att jag cyklade åt fel håll så jag vände bara sådär mitt på cykelvägen. kom hem tillslut fast det tog längre tid än 10 min (var ju trött i benen också). jag måste lära mig att hitta!

Kommentarer
Postat av: Svarta Lovisa

Åh jag saknar också ark :(



Haha hittar du inte i din stad sötnos? :)

2008-10-07 @ 22:05:43
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0