prao dag 8

prao idag igen då som vanligt.
när jag skulle till praoen så var jag först väldigt sen hemmifrån. när jag hade tagit ut cykeln ur förrådet var klockan 10 över (börjar halv 9). fast eftersom det bara tog 10 min att cykla dit igår så tänkte jag att jag skulle hinna dit ändå. men jag cyklade helt fel, vet inte varför det blev så men jag kom aldrig fram. och efter ett tag såg jag willys, haha ni skulle bara veta hur glad jag blev då. det är inte kul att cykla mellan en massa hus och inte veta när amn kommer fram. 20 min tog det iaf för mig att cykla till praoen idag så ajg skyndade mig in och böt om snabbt.
hela förmiddagen stod jag i kylen och frös. jag slapp uterundan idag(!) och jag behövde inte göra nåt annat jobb utomhus heller. det var rätt skönt. men jag gjorde rätt mkt saker inomhus. en sak jag gjorde var att tvätta glasdörrarna till kylarna och frysarna och så var jag så osmart på första frysen att jag tänkte tvätta insidan av dörren och när jag sprayade blev det is direkt. det var ju lyckat, man såg inte alls vad som fanns innanför dörren till den frysen.
slutade 10 i 3 och cyklade då hem. jag hittade den snabbaste vägen hem tror jag! och man behövde knappt svänga nåt, bara när man kom till den delen där jag hittar.  perfekt! jag måste bara se till att hitta den imorron oxå ;)

vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer
Postat av: Dannyboy

Härlig dag låter det som :D avis på dig för du fick sovmorgon fast du försov dig dock :O

2008-10-08 @ 16:31:34
URL: http://dannyboyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0