prao dag 9

näst sista dagen på praoen idag.
började med att göra rent alla solglasögonen och sen skulle jag kolla så att inga varors datum hade gått ut. började med frysen och ni skulle sett hur mkt som jag var tvungen att ta bort haha jag hittade saker som gick ut i april tror jag så det måste betyda att ingen ahr datumkollat frysen sen april :o lata människor! när jag hade gjort hela frysen (var typ bara sån här fryst färdiglagad mat)(utom glassen, fast det var bara ett paket glass som gått ut) var kundvagnen jag la alla saker i överfull. haha det var många ggr det ramlade ut saker på min väg från frysarna till den delen vara personalen får vara. haha det var lite roligt att se allas miner när de fick reda på att allt i den där kundvagnen skulle slängas. 
sen efter det tog jag lunch och sen började jag kolla allt annat (dvs brödet, chipsen och godiset. kylen hade redan nån annan kollat). godiset tog hur lång tid som helst! man var ju tvungen att kolla igenom alla för de längst bak hade ju kunnat gått ut. och alla godispåsar hänger ju på rader. och det ramlade ner godispåsar hela tiden. aja, vid halv 3 var jag klar med allt så jag fick gå hem :)

cyklade förresten rätt väg idag. bara lite fel i morse, man skulle visst svänga på ett ställe. men jag förlorade bara ca 2 min på att cykla fel där så det var bra :)

imorron är det sista praodagen, får se om jag tar med en tårta eller nåt då :)
snart ska jag rida :D hoppning idag och jag är ganska säker på att jag ska rida naela :D bästa hästen och jag gillar hoppning :D

vad ska du (ja, just du som läser det här) hitta på idag/ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0