ridning på gná

kom till ridningen och gick in och kollade på tavlan direkt som vanligt. blev lite besviken över att jag inte skulle få rida naela utan jag skulle rida gná. men jag blev även  glad för jag såg att vi bara skulle vara 4 st på den här ridlektionen :D . sånt gillas! hoppning var det oxå, jag gillar hoppning. gná älskar att hoppa märkte jag. och hon gillar fart oxå. efter varje hinder drog hon på väldigt mkt och hon hoppar högt över hindret också. höll på att ramla av en gång, tappade ena stigbygeln och tappade halvt skon (hälen hoppade upp) men jag höll mig kvar. blev en massa varv på ovalen också. skönt att vi bara var 4 så man var 2 inne på banan och 2 uten på ovalen hela tiden. gná gillade att tölta och galoppera. fick tyvärr ingen bra trav men det var ju inte så noga, inte idag iaf för vi hade ingen gångartsträning  alls idag. och jag måste bara avsluta med att säga att det avr en asrolig lektion!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0