skola igen efter 2½vecka utan

på morronen var man helt borta. vart skulle vi ha våran läsning? vart låg boken? bänkarna i hemklassrummet var flyttade så vart var min bänk? aja, tillslut så kom jag till blå no-sal med läseboken i handen. 5-10 min sen...

sen på SO:n fick vi skriva om praoen. jag skrev 2 sidor och sen var jag klar men orkade inte säga till att jag var klar (för då kanske jag skulle få nån ny uppgift?) så jag pratade med lollo istället :D hon var ju i turkiet veckan innan praoen så det avr länge sen man träffade henne. så det var kul :)
sen hade vi matte. det avr segt. jag orkade verkligen inte räkna.
lunch och sen no. genetik. genomgång, rätt kul faktiskt för som vanligt började alla ställa sjuka frågor XD
sen rast ett tag och då såg vi att resultatet från orienteringen satt uppe. hehe jag och frida kom 3a från slutet av alla 9or. eheh men det gick faktiskt inte att hitta hälften av kontrollerna!
sen var det slöjd. det ända jag hann göra var att välja ut ett tyg och ta mina mått. haha lite förvånad blev jag över att jag hade smalare midja än frida :O (sen att mina höfter nästan var dubbelt så stora som hennes behöver vi inte säga nåt om ;o ). jag ska iaf göra en mörkblå klänning :) den kommer säkert bli asful :P  rätt mkt stök och prat på slöjden men det avr kul. erik sa att jag ville bli celine dion och försökte hålla fast mina arma (samtidigt som han sjöng my heart will go on) så matilda kunde ta kort på mig. haha jag gjorde nån snurr och slog erik så han släppte ;) hahahah det avr kul XD
sen spanska. vi såg klart på våran tv-serie vi såg på med den där fula tjejen och fula killen som blir kära i varanadra. hahah det är så fult så man skrattar XD hahah sen lite repetion presens och sen sluta :D

rätt jobbigt med skola igen. skulle lätt praoa en vecka till. men så är det ju inte. rätt kul att träffa alla igen iaf men lektioner är drygt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0