slappdag

nu var det riktigt länge sen jag hade en dag då jag inte gör någonting. rätt skönt faktiskt :)
sov ut ordentligt (har inte gjort det på flera veckor) och har suttit vid datorn idag. har även ätit, pratat i tele och tittat lite på tv.
skönt, men jag saknar ju såklart säffle och gårdagen i sthlm.

schema över lovdagarna som är kvar:

fredag (imorron): åka till farmor och farfar och fira att farfar har fyllt år (de sköt upp firandet bara för att jag inte var hemma förra helgen)
lördag: kaaanske östhammar eller var det nu var och se när sofia tävlar i star08. kunde inte sova över så vi får se hur det blir
söndag: fira mammas kusin som fyller år. tråkigt för mig då alla i min ålder är killar som sitter och spelar tv-spel hela tiden -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0