sol ute

just nu är det soligt ute, man kanske borde gå ut ett tag? sov till halv 11 idag så det blev lite mer normal tid än igår. just nu sitter jag bara här och har tråkigt, får se om jag orkar göra nåt annat snart.
imorron är det skola igen, var ett tag sen sist nu ju. ska bli kul att träffa alla i klassen igen men jag vill inte ha lektioner. det är sån stress nu och alla lärare vill klämma in en massa prov.
förresten så har jag blivit riktigt dålig på att smsa nu när jag har haft prao. man hade aldrig tid att skriva sms. men nu när det bli skola igen så kommer jag precis som innan kunna sitta och smsa nästan hela tiden så glöm inte bort att smsa mig ;)

nej nu ska jag se på en massa moto boy klipp på youtube, jag saknar alla moto boy konserter och nu är det ju inga på ett tag. han kommer väl inta ha tid heller pga jcs men vi får väl hoppas att det dyker upp nån konsert snart ändå :)
jag tycker alla borde maila en massa ställen att de ska boka moto boy, det ska jag oxå göra nu innan jag börjar kolla alla klipp på youtube.

finns det någon artist du saknar just nu? skriv en kommentar :)
(jag saknar ju såklart även the ark väldigt mkt. och några andra artister oxå. men just nu hade jag tänk kolla på moto boy klipp på youtube :))

Kommentarer
Postat av: Anji

Alla artister och band jag gillar ;)

2008-10-12 @ 13:45:02
URL: http://clamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0