stan med sara

oj jag "glömde" skriva mer om mötet med idolerna ;) men jag orkar inte göra det nu, ni får kolla bilddagboken . iofs behöver ni vara inloggade för att se men det gör väl inget? :)

idag var jag på stan med sara :D det avr länge sen nu så kul att träffa henne igen :D smsade sofia under hela dagen och blev lite avis på att hon fick träffa de från idol idag igen (och hon fick träffa lars! det fick inte jag). fast jag är ändå glad för hennes skull :) sen träffade vi även sofia i en kvart innan hon var tvungen att åka till östhammar. det avr kul men sara blev sur när hon sa att hon hade träffat lars :O haha vi sprang runt i några min och letade efter sara XD haha

jag köpte iaf puder idag (mitt är slut) och sara köpte en kofta eller nåt :) rolig dag :D<3

Kommentarer
Postat av: Sara

<3.

2008-10-19 @ 19:21:35
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Sara

<3.

2008-10-19 @ 19:21:56
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0