var hos kusinerna igår-idag

igår åkte man till kusinerna då. mobror fyllde år för nån dag sen så vi firade honom med lite tårta och sånt. jag hade rätt tråkigt eftersom mina kusiner är två killar som båda är lite yngre än mig. så de två, min storebror och en kompis till en kusin satt och spelade tv-spel hela kvällen/natten och sen även en stund på förmiddan idag. och jag hade inget annat att göra än att vara med dom och spela. jag vann iaf den ända gången vi spelade hela mario party. jag är fedt bra på det. tror att vi endast spelat hela mario party 2 ggr nu och jag har vunnit båda gångerna.
vi sov över där hos kusinerna oxå. så nu är jag trött eftersom killarna satt uppe hela natten och spelade tv-spel så jag inte kunde sova.
får väl lägga mig tidigt idag opch sen sover jag bort hela söndagen. på måndag är det prao igen och då kommer en till att vara där och praoa och jag har ingen aning om vem det är. hoppas det är nån bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0