16/9

dagen började inte specceillt bra. hade asont i magen. grymt trött och frös skitmkt gjorde jag också. proppade i mig några värktabletter. jag kan verkligen inte svälja så det blev så att jag krossade ner dom i juice. grymt äckligt.
sen så hade jag somnat med ipoden i öronen så batteriet var slut. så jag kunde inte lyssna på den på bussen. fick bli mobilen då, tur att jag har lite musik där iaf, även om det är bara ca 30 låtar.

skolan var iaf helt okej idag. tur det. haha det blev rätt mkt skratt och sånt.

sen slutade vi samtidigt som min buss gick (och det tar typ 10 min att gå till bussen) så jag tog bussen in till stan istället. gick in på hemköp och köpte lite choklad och sen tog jag bussen hem till mig.
satte mig vid datorn direkt när jag kom hem och har redan ätit upp min choklad :O inte bra

Kommentarer
Postat av: kristin

BARA 30 låtar på mobilen!

jovisst, jag har två... (H)-.-

2008-09-16 @ 20:08:44
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: det är en ganska dålig bok som jag är tvungen att läsa.

2008-09-16 @ 20:09:56
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0