19/9 2008 /// fredaaaag

äntligen lite varmare idag än alla andra dagar. men ändå kallt. usch jag gillar inte hösten.

skola idag då som vanligt.
fick reda på att jag hade fått 18/20 på a-delen på matteprovet (b-delen avr inte rättad). det avr inte bra. får bara ha ett fel på b-delen för att få mvg. annars blir det vg... och jag tror dessutom att jag hade helt fel på en uppgift och där försvinner 3p och jag har gjort mitt sämsta matteprov någonsin. INTE bra.

orientering på idrotten. jag och greta valde att at en lätt bana men blev klara på 20 min så vi fick göra en bana till :O sånt gillar vi inte. inte alls. hann iaf göra den klart innan idrottslektionen tog slut. haha jag kommer ihåg förra året då det tog mer än en timme att göra de där lätta banorna...

fick veta vilken grupp jag skulle vara i när vi ska spela upp scener ur boken "möss och människor". ellan, juss och andrea. bra grupp.

skolfotona har kommit. jag såg hemsk ut. trodde att det inte gick att få värre än vad jag har fått på alla innan men det här året var nog värsta någonsin! mkt mkt sämre än förra året. och jag blev dålig på bilderna förra året oxå.



sammanfattning av dagen (med + och -) (det som står överst i det här inlägget var alltså onödigt att läsa om ni ska läsa det som står här under ;))

+ varmare ute än tidigare i veckan
- 18/20 på a-delen på matteprovet (fick inte se det men läraren sa att det avr slarvfel. typiskt mig -.-)
+ blev klar med orienteringen snabbt
-  var tvungen att göra en orientering till
-  jag ser hemsk ut på BÅDA skolfotona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0