3 september

hej!
idag ärjag typ förkyld. näsan bara rinner och jag är lite trött men jag gick till skolan ändå. första ridningen imorron och den vill man ju inte missa! så det är bara att vara med i skolan. var iaf inte med på idrotten.

förresten fick jag  idag veta att jag bara har en vecka på mig att fixa prao. jag har inte ens börjat kolla efter prao än! jag borde få värsta panikrycket och tjata på mamma så hon fixar det till mig men jag är ovanligt lugn och har inte ens sagt till mamma att jag har prao vecka 40 och 41. och det är hon som har alla kontakter! haha jag borde nog fixa det här snart. annars får man jobba på skolan med att t.ex. tvätta väggarna och borden och sånt. det vill jag verkligen inte göra!

engelskaläxa till imorron oxå. mina engelskaböcker ligger i skåpet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0