eftersom jag inte har nåt att göra kan jag lika gärna berätta vad jag gjort idag

skola. låååång dag.
läsning i no-sal (vilket är jobbigt eftersom man måset leta länge efter boken innan),
so (grymt tråkigt. sprov imorron och jag kan inget. palla plugga. fats jag vill höja mig tioll vg i so så jag kommer väl plugga lite sen innan jag sover) ,
matte (trååååååk!),
lunch (äcklig),
no (gjorde egen handkräm. den blev konstig och äcklig. fick se mitt matteprov. sämsta någonsin 35/40. mest slarvfel som t.ex. hade jag 2 p fel bara för att jag inte hade avrundat svaret -.-) ,
slöjd. (gjorde inget, klar med arbetet och orkade inte börja med nytt så jag låtsades arbeta hela lektionen fast jag egentligen inte gjorde ett skit),
spanska (film och sen pling-plong. rätt skön avslutning på dagen iaf. spamnska är tråkigt men läraren fattar att vi är trötta så vi slipper arbeta!) .

ja, det var hela skoldagaen idag. när jag kom hem satte jag mig vid datorn och här sitter jag än.

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Skolan suger -.-

Och jag saknar dig!<3333333333333

2008-09-22 @ 20:17:48
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: kristin

men det var väl ett bra resultat på matteprovet, tycker jag iaf.

vad är pling-plong? x)

pussssssssssssssssssssssssssss

2008-09-22 @ 21:13:41
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0