freeeedaaaaaag :D

idag är det fredag. fick sluta skolan 20 min tidigare för läraren skulle med ett tåg till sthlm :D sånt gillar vi!

fast idag hade vi oxå orientering. jag som hatar orientering! och de där långa banorna är så jävla svåra! och jag är förkyld och orkar inte springa. vi höll iaf på att leta efter kontroll 1 i 20 min först. försökte gå från ena hållet men det gick inte att komma fram där för det var en massa saker som var i vägen. så vi gick runt allt och försökte från andra hållet (vi avr tvungen att gå på en åker för att komma dit) och då såg vi att det inte gick att gå in där man skulle gå för det var så mkt träd, gropar, stenar och en massa gamla träd och sånt som var i vägen.
resten av kontrollerna tog vi iaf och kom tillbaka 5 min efter idrotten egnetligen avr slut.

och jag hade cykel med mig idag oxå så det giock ju mkt bättre att komma till och från skolan till lyckebo.

fast idag har jag även en massa träningsvärk från ridningen igår :/ ridningen var kul(skriver kanske om den senare i ett annat inlägg) men det är inte så kul att ha träningsvärk. men det är ABSOLUT värt det! hästar och ridning är bland det bästa som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0