idag

oj jag har inte bloggat än idag :O
idag är det iaf kulturnatten :D fast egentligen fattar jag inte varför det heter natten för det verkar som om allt slutar 24 :O jag ska iaf ner på stan om nån timme och gå runt lite. 23.15 bilr det krunegård <3 nu ha¨r jag en till jag ska ringa till. lovisa och felicia, var beredda vid telefonen ;) . har fått igång min kamera nu :o fast ska kanske ta mammas istället för den är bättre ;) eller så tar jag min trots att den är dålig för den hittar jag rätt inställningar direkt på och det är ju bra :)
sen gäller det bara att hitta den där sal D snabbt oxå.hur ska man hitta? jag vet bara vart stora salen ligger. aja, kul kommer det iaf bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0