idol snart

sitter här och lyssnar på kom änglar. underbar låt <3 försöker lära mig hela texten :)



snart börjar första avsnittet av idol. ni missar väl inte det? jag ska iaf inte missa. ny jury och allt ju :) . det är ju det här som är den bästa delen av idol, sen är det inte lika roligt. jag brukar se på det här och sen på finalerna. det som är i mitten är rätt tråkigt ;)
vad tycker du om idol?
jag tycker det kan vara lite kul att se på men jag tycker inte att man ska söka till idol om man vill bli artist. och de som vinner idol går det ju aldrig bra för. om du vill bli artist så ska du inte vara med i idol.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det somrä synd r ju att alla inte får träffa den riktiga juryn, utan att det är en annan jury där innan....

2008-09-03 @ 22:20:44
URL: http://saradronjak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0