måndag

skolan idag. usch jag gillar inte måndagar. lång skoldag och inte en ända lektion i hemklassrummet. lite jobbigt om man kommer på att man har sina böcker och sånt där.
kom 5 min sent till spanskan bara för att vi inte kom in i klassrummet för ellan ville ha ett praopapper som låg i min bänk. haha sen sprang vi till spanskan (som är i CD enheten dvs längst bort) och på vägen hände det en sak som gjorde att vi skrattade och när vi kom fram och skulle säga "förlåt för att jag kommer försent" på spnska gick det inte så bra XD 

var även sen hemifrån i morse så jag var tvungen att ta cykeln. sen regnade det under dagen så jag fick cykla hem på en blöt cykel. inte så kul att få en stor blöt fläck på byxorna av sadeln. haha tur att man skulle hem och inte bort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0