nu är jag iaf av med det där so-provet

och det gick inte bra ska jag säga. 8 + 3 frågor. 5 fullproppade papper skrev jag. usch, det här var ju inget prov det var ju en hel jävla uppsats -.- . första frågan skrev jag mer än en sida och då hade jag kunnat skriva ännu mer. fyfan. haha mina svar blev kortare och kortare mot slutet men palla skriva en hel sida på varje fråga.. inga fler sånna prov tack!



så, nu är det bara en skoldag kvar. och inte ens den blir normal. engelska, idrott, hk, orientering. lunch hinner vi typ inte för att orienteringen börjar. så vi får äta på hkn. orienteringen blir med frida, vi får väl se hur det blir. hoppas att hon inte vill springa hela tiden. det läskiga är att jag och frda hade bestämmt oss för att orientera tillsammans men inet sagt det till nån lärare eller nåt och så såg vi idag startlistorna och då stod det att jag och frida skulle orientera tillsammans. hur kunde de veta det?

sen är det ingen skola på 2½ vecka. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: kristin

vi måste orientera själva, fast det är typ ingen som gör det. :OxD



varför inte skola på 2½ vecka ? :O

2008-09-26 @ 13:39:11
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0