ny månad

första september idag då. fick ju inte världens bästa start på den här månaden när jag kollade min mobil det första jag gjorde när jag vaknade. men som ni kunde läsa i förra inlägget är allt bra nu.


skolan var väl sådär idag.
här är en sak som hände på slöjden:

erik sjunger på prayer for the weekend. efter ett litet tag

erik: ola salo är så bög (överdrivet)
ellan: ja malin, hörde du?
matilda börjar asgarva och alla lägger sig i vad det pratas om
sen börjar alla säga att jag älskar ola salo som är bög och sånt
jag: eh, nej. jag tycker bara att musiken är bra.
frida: men malin, stå för vad du tycker. josefin tycker om mat och det vet ju alla
jag: men asså jag är inte kär i honom eller nåt. jag tycker bara om musiken.
ellan: och så den där moto boy
frida: ja, när får vi se bild på honom?
juss: jag har redan sett
ellan: jag med. han har läppstift
frida: nej, har han läppstft?
jag: mm..
frida: är han oxå bög
jag: han har iaf en flickvän
frida: har han? är du helt säker på att det är en tjej då?
jag: eh, ja. jag har träffat henne
frida: va? har du träffat henne?
jag: ja men asså hon brukar vara med på scenen hon med och så..
frida: jaha

tyst i några sekunder. sen..

juss: jag hatar verkligen the ark. ska vi bilda klubb? nån mer som inte gillar the ark (eller nåt sånt sa hon)
ellan (och säkert några till): ja! jag hatar också the ark


ja.. det är så min klass är.. nån som undrar varför jag inte pratar så mkt om the ark och andra konserter i skolan?

Kommentarer
Postat av: kristin

sådär låter det ungefär i min klass oxå.

men jag pratar om the ark ibland ändå, bara för att reta alla folk, och för att jag inte alltid har något annat roligt att prata om.

hahahahahaha (H)



jag tycker att man ska prata om saker som man gillar att prata om. shit vad tråkigt annars, att nästan alltid sitta och prata om saker som man inte gillar att prata om.

och sedan dom som hatar att man pratar om det, herregud, dom behöver väl inte lyssna eller så kan dom säga snällt att "du kan väl prata om något annat" och inte "JAG HATAR THE ARK"

när dom säger så så är det ju egentligen bara för att dom vill ha tråkiga diskutioner om ämnet.



oj vad långt jag skrev, och åndå skrev jag inte något av det som jag tänte skriva. hahahahahahahah xD

2008-09-01 @ 19:16:45
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: All summer long, hahaha ;D



SCHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄX!

2008-09-01 @ 19:18:14
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

svar: HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA XD

ja jag var konstig och inte alls mig själv.

usch och fy på mig! skrika och hoppa är JAG!

2008-09-01 @ 19:20:03
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Taskigt ju :O

I min klass är alla så korkade att dom inte vet vilka The Ark är.

2008-09-01 @ 20:27:16
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Svarta Lovisa

Men så kan de inte säga, de är taskiga! :O Jag ska komma och skrämma dom så de inte vågar snacka skit om Ark och Moto :D <3

2008-09-02 @ 23:15:05
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0