prao dag 2

dagen började med att jag kom lite för sent (jävla 110 eller 115 eller vade det nu var som åker för segt. bra iaf att 7an gick 2 ggr varje kvart. och när jag hade gått av 7an gick jag åt fel håll först oxå XD men det blir tidigare buss imorron. tyvärr)
jag böt om snabbt och började sen jobba.

de här sakerna gjorde jag idag:
uterundan (kastar sopor, plockar upp skräp, ser till så att inte papperskorgarna är fulla, kollar så det finns papper, att vattnet i hinkarna är rent och kollar så ingen sak som ska vara hel är trasig)
plockade upp varor i kylen (kallt!)
plockade upp godis i butiken (ny leverans)
pressade sönder kartonger
la in bullar och sånt i frysarna
fyllde på godiset i butiken
staplade öl
fyllde på alla småkylar med läsk
sopade golvet när de möblerade om i butiken


ja, det var nog allt jag gjorde idag. åt även lunch på max. och alla som jag smsade var snälla och sociala och smsade tillbaka direkt :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh shit, jag hade inte klarat att greja med massa godis, jag hade ätit upp allt! xD

2008-09-30 @ 21:22:59
Postat av: kristin

det var jag som skrev förut, haha.

puss <3

2008-09-30 @ 21:28:37
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0