ridning snart

skolan först idag då. när jag kom fram till skolan kom jag på att jag hade sovmorron (i 20 min) kul för mig som måste ta bussen då. aja, skott, jesper och peter var där iaf. och sen kom även resten av klassen. hatar torsdagsmornar eftersom vi har 3 korta lektioner direkt efter varandra i 3 olika klassrum (som är brevid varandra) jobbigt att flytta på sig hela tiden. skulle även fixa nytt busskort (de där 18 turerna tar ju slut direkt :o)  men hon som fixar det var inte där. så jag fick engångsbiljetter och såg till så att jag fick 2 fast jag hade en åktur kvar på busskortet ;) haha  jag är smart :D
vikare på NOn. elin som vi hade som läarkandidat förra året. hennes röst är jobbig och på slutet av lektionen visste hon inte vad vi skulle göra så vi fick köra viskleken (och som vanligt ändrade nån hela meningen...). fick iaf sluta 30 min tidigare :D

snart ska jag rida :D det ska bli kul! undrar om jag får rida randver igen.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: kristin

kul med viskleken, jag vill oxå göra den på lektionstid.

jag ska nog oxå rida! :D

2008-09-11 @ 17:07:34
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0