sista skoldagen på 2½vecka (Y)

först engelska. gjorde i stot sett ingenting, satt mest och pratade med folk.

idrott. handboll. rätt sköntfaktiskt. lagom mkt träning - man arbetade på rätt bra men svettades knappt nåt.

hemkunskap. fick jobba själv för att Louise är i turkiet nu. vilken lyx! jag vill också! fick iaf lite hjälp av hk läraren och sen några klasskompisar men gjorde det mesta själv. i slutet av lektionen tappade jag curryburken i golvet så den gick sönder. lyckat.

sen direkt till lyckebo utan att äta lunch (åt ju på hkn). eftersom jag är hos mamma idag gick jag hem till pappa (tar ca 15 min), hämtade cykeln och lämnade jackan och väskan. sen cyklade jag i 5 min för att komma fram till skogen. där väntade jag i ca 20 min på att frida skulle komma och sen gick vi genom skogen (ca 10 min?) fr att komma till startplatsen vi skulle ha orienteringstävling. vi måste fått den sämsta banan. hittade bara hälften av kontrollerna och var ute i en och en halv timme. de snabbaste hittade alla på under en halvtimme. jag och frida gav inte upp iaf och den ända kontrollen vi inte ens försökte leta efter var den sista. dessutom hittade vi även lite sklett ute i skogen. INTE kul. och svampar är äckliga och det fanns miljontals av dem. så det blev ju lite skrik och sånt ;)

aja nu slipper men iaf orienteringen. skönt! och så slipper man skolan på ett tag (torsdag och fredag är studiedagar och sen 2 veckors prao).


Kommentarer
Postat av: Svarta Lovisa

Och sen.. Sen är det LÖRDAG! :D

2008-09-24 @ 23:32:14
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0