skolan 12 september

skolan idag då. först höll jag nästan på att missa bussen men den var som tur var sen. fast iofs ville jag missa den för du skulle ajg slippa spanskan ;)

kom fram till skolan precis när alla skulle in och gick vägen förbi klassrummet så jag fick gå genom hela skolan för att komma till spanskan. hade vikarie och prov. kort prov, tog bara 20 min men det gick rätt dåligt tror jag. hejdå vg...

rätt lång rast då eftersom vi inte hade nån mer spanska efter provet. fick guitar hero till mobilen av daniel :)

matte. tråkigt. prov nästa vecka. har glömt allt från början av kapitlet. hejdå mvg.

idrott. gick igenom alla sammarbetsövningar vi skulle göra med 7orna på onsdag. lamt, man frös hela lektionen ju eftersom det är så kallt inne i idrottshallen.

lunch. hamburgare.
såg det här när vi kom in i klassrummet sen på rasten för vi skulle hämta nån sak


sen gick vi ut och hittade en ny snurrsak! :D (eftersom de tagit hit 5or och 6or måste de ta hit lite saker de kan göra på rasten. förr hade vi inget ute på skolgården. bara några bänkar). vi var bara tvugna att testa. haha alla tyckte att det va roligast när jag hängde i den för det var så roligt när jag ramlade XD haha
 
ellan och martin på bilden

sen var det svenska. tråk. jag gjorde så jag fick sluta 15 min före alla andra (var tvungen att först fylla på busskortet och sen hinna med bussen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0