söndag

idag har jag inte gjort nånting. vaknade för en timme sen. inatt fick jag iaf rätt många timmars sömn. det är bra :)
så nu har ajg suttit vid datorn en timme och några sms till lovisa har det oxå blivit. annars inget mer. ska nog ta och äta nåt snart för ajg börjar bli hungrig. och duscha måste jag oxå göra nu. mitt hår är fedt fettit.
sen vet jag inte alls vad jag ska göra idag.
vad ska du göra idag?

P.S kristin var jätteduktig som kommenterade igår. och som även konstaterade att hon kommenterade tråkigt ;) haha
 Och sara var snäll igår och skickade lase lindhlåtar till mig :D D.S

Kommentarer
Postat av: kristin

hhahahahhahahahha, du är så söt.

och du är oxå så himla duktig!! <3

2008-09-07 @ 15:42:57
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0