tråkdag

har typ inte hänt nåt idag :/ bara skolan. på musiken spelade vi hallelujah. jag gillar den låten. har så jävla mkt minnen till den!
sen har jag inte gjort så mkt mer. jag och lollo gjorde klart det där sohäftet på so:n. ska jag vara ärlig har jag inte lärt mig så mkt. läste och skrev sen glömmde jag allt igen . och så fick jag ont i huvet för att jag jobbade så fort. men nu är dte klart! :D
vi flyttade fram klassrådet 20 min så vi fick sluta tidigare. på klassrådet klagade vi på en massa saker (för att vi hade fått klagomål på oss). och våran lärare ba: "men se det som en bra sak att era skåp är långt borta. då får ni ju motion" tack för den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0