agraffborttagning - före

Idag ska jag ta bort mina "klamrar" från knät. Altså de där sakerna som jag har istället för stygn, vet inte riktigt vad de kallas. Typ agraffer eller nåt sånt heter de tror jag. Aja, jag tror ni fattar vad jag menar. Jag ska i alla fall ta bort dom idag på morgonen.
Trodde först att jag skulle behöva vara själv när jag tar bort dem och sen gå till skolan efter det men mamma är snäll och följer med och kör mig sen till skolan.

Usch, hoppas att det inte gör ont,. börjar bli lite rädd. Hoppas de lokalbedövar knät eller något sånt och hoppas det i så fall sitter hela dagen för jag ska ju till skolan sen efter.

Men nu ska jag kolla bilddagboken lite snabbt innan mamma kommer och hämtar mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0