Äta nu eller inte äta nu, det är frågan

Klockan är halv 7 nu.
Om en timme (alltså halv 8) kommer mamma hem.
Ska jag vänta med att äta tills honom kommer hem och därmed slipa sitta ensam och äta eller ska jag vänta en timme på henne?
Jag börjar faktiskt bli lite hungrig nu och jag är lite trött på att sitta vid datorn (man kan inte sitta på nåt skönt sätt när man inte kan ha sitt ben böjt som vanligt utan måste ha benet på en stol bredvid).
Nej jag tror att jag ta och äter nu.

Eller nej, jag kom på nu att jag inte KAN äta nu för jag kommer aldrig lyckas få fram alla saker utan att tappa nåt på golvet.

Jag tar nog och sätter mig i soffan och äter en smärtstillande tablett (juste, jag ska ta den där extratabletten nu med så det blir två tabletter) och en banan. Det blir bra och då klarar jag mig en timme till. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0