Back to school again

Igår var jag i skolan för första gången efter operationen. Det gick bra, var en rätt så slapp skoldag eftersom det var sista dagen innan påsklovet. Jag kom på dte när jag var i skolan, att det var lov efter den dagen. Haha, chill att bara gå en skoldag och sen vara ledig igen. Dagen flöt på rätt bra. Eftersom jag var i skolan 2 ½ dag mellan jag skadade knät och operationen så har min klass nu lärt sig att de kan vara tvugna att bära mina saker och sånt ibland också.
Jag fick inga läxor över lovet. Sånt gillar vi!
Men det verkar som om jag ligger rätt långt efter i vissa ämnen. T.ex. så har de jobbat mycket på NOn med en sak som jag inte ens börjat med. Det verkar också som om många i klassen varit sjuka så jag är nog inte den ända som är långt efter.
Vi får se hur det blir efter lovet. Nu ska jag bara njuta av att ha påskolv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0